вівторок, 14 жовтня 2025 р.

НДИВІДУАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ МАРШРУТ ДЛЯ ДИТИНИ З ООП У ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 В Україні з кожним роком збільшується кількість дітей, які потребують навчання з урахуванням освітніх потреб (труднощів), спричинених особливостями їх психофізичного розвитку. Діти з особливими освітніми потребами мають ті ж права, що й інші члени суспільства. Їх права закріплені на законодавчому рівні, одночасно держава створює умови для реалізації цих прав. Тому інклюзивна освіта є одним із ключових напрямків сучасної педагогіки та складовою реформи Нової української школи (НУШ).

Однак традиційні методи не завжди є ефективними для учнів із різними освітніми труднощами. Саме тому необхідно впроваджувати інноваційні практики, які дозволять підвищити ефективність інклюзивного навчання.

Інноваційні практики в системі інклюзивної освіти – це нові методи та стратегії, які сприяють ефективному навчанню та розвитку дітей із різними освітніми труднощами. Вони покращують їх соціалізацію та особистісний розвито


Немає коментарів:

Дописати коментар